قوانین و مقررات گارانتی
قوانین و مقررات گارانتی محصولات نوا
Nova product warranty rules and regulations
شرایط کلی گارانتی
- ارائـه خدمات گارانتی با ارائه سـریـال درج شده بر روی مـحصـول مقدور می باشد.
- لازم است مـشتـری در هنگام خریـد کـالا از سـالـم بـودن فـیـزیـکـی آن اطمینان حاصل نماید.
- کالای معیـوب بلافاصله بـا کـالای ســالـم تـعـویـض خــواهــد شــد.
- کالایـی که تـولـیـد آن مـتـوقـف شـده و نـیــاز بـه تـعـویض دارد، با کالای مـشـابه تـعـویض و اختلاف قیمت مربــوطـه محـاسبـه می گـردد.
- خدمات پس از فـروش در خارج از دوره گارانتـی، با اخذ هـزیـنـه قـابل ارائـه خـواهد بـود.
مدت زمان کلی محصولات نُوا با گارانتی تعویض فوری کی سان سرویس
| دستهبندی کالا | نوع کالا | مدت زمان گارانتی |
|---|---|---|
| کیس کامپیوتر | کیس اداری | 24 ماه |
| کیس گیمینگ | 36 ماه | |
| پاور کامپیوتر | پاور کامپیوتر | 36 تا 60 ماه |
| موس و کیبورد | موس و کیبورد کمبو | 24 ماه |
| موس | 24 ماه | |
| کیبورد | 24 ماه | |
| خنک کننده | خنک کننده آبی | 24 ماه |
| خنک کننده بادی | 24 ماه | |
| کول پد و استند لپ تاپ | کول پد لپ تاپ | 24 ماه |
| استند لپ تاپ | 12 ماه | |
| میز و صندلی گیمینگ | میز | 24 ماه |
| صندلی | 24 ماه |
شرایط گارانتی کیس
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
- صدمات ناشی از نبستنِ تمام پیچهای مادربرد، هارد، SSD، فن، واتر کولینگ و... مشمول خدمات گارانتی نخواهند بود.
- در صورت آسیب دیدگی فن و RGB ها، بنا به تشخیص کارشـناسان شـامل گارانتی خواهد شد و سایر قطعات سخت افزاری و اطلاعات ذخیره شده کاربر مشمول خدمات گارانتی نخواهند بود.
شرایط گارانتی منبع تغذیه
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
- استفاده از سه راهی یا مبدل غیر استاندارد موجب ابـطـال گارانتی خواهد شد.
- هـرگـونـه خـرابی و آسـیب دیـدگـی ناشی از اسـتفـاده غـیـر اصولـی تـوسـط نـرم افـزار ها و سـخـت افــزار هـای غـیـر مـتـعــارف و خـارج از مـشـخـصـات فـنی پاور ، کـاربرد های صنعتی غـیـر کـامـپـیـوتـری (نظیر تـابلو های LED) و اسـتخـراج رمز ارز ها (ماینینگ) و اورکلاک موجب ابـطـال گارانتی خواهد شد.
- در صورت آسیب دیدگی کلی سیستم، بنا به تشخیص کارشناسان نوا گارانتی فقط شامل ارائه خدمات به پـاور خواهد شد و سایر قطعـات سخت افزاری و اطلاعات ذخیره شده کاربر مشمول خـدمـات گـارانتی نخواهند بود.
شرایط گارانتی موس و کیبورد
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
- استفاده از باتریهای بیکیفیت و متفرقه (در صورت بیسیم بودنِ کالا) موجب ابـطـال گارانتی خواهد شد.
شرایط گارانتی خنک کننده
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
- استفاده از هاب های غیر استاندارد موجب ابـطـال گارانتی خواهد شد.
شرایط گارانتی میز و صندلی
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
- روکش محصول اعم از پارچه ، چرم و یا توری شامل گارانتی نمی باشند
- تغییر حالت فوم و بالشتکها شامل گارانتی نمی باشند
شرایط گارانتی استند و کول پد لپ تاپ
- هر یک از موارد عمومی ابطال گارانتی، شامل گارانتی نخواهد شد.
موارد عمومی ابطال گارانتی
- وارد شدن ضربه، فشار یا هر نوع آسیب فیزیکی به دستگاه ،شکستگی یا ترک خوردگی قطعات، سقوط از ارتفاع ، خراش، تغییر رنگ، تاب خوردگی و یا آسیب های ظاهری دیگر
- خم شدن یا شکستگی سوکتها، پورتها و اتصالات دستگاه
- مخدوش بودن یا حذف سریالنامبر، هولوگرام یا هرگونه برچسب اصالت
- نفوذ مایعات یا ایجاد خسارت ناشی از رطوبت و آبخوردگی، استفاده از دستگاه در محیطهای مرطوب یا دارای گردوغبار زیاد
- باز شدن دستگاه یا تعمیر آن توسط افراد غیرمتخصص و غیرمجاز و یا جابهجایی قطعات اصلی دستگاه
- رعایت نکردن نکات درجشده در دفترچه راهنمای محصول
- خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند آتشسوزی، سیل، زلزله و...
- اکسیده و سولفاته شدن ، ایجاد زنگزدگی روی بدنه یا قطعات داخلی
- خرابیهایی که به دلیل اتصال ناصحیح، استفاده نادرست یا کاربرد خارج از استاندارد ایجاد شود
- پایان یافتن دوره گارانتی
- پاکسازی کالا با مواد شوینده یا ابزارهای غیرمجاز
- استفاده از ابزار یا متعلقات معیوب یا ناسازگار
راهنمای ارسال کالا برای واحد گارانتی کیسان سرویس
- پیش از هر چیز گارانتی محصول خود را از صفحه استعلام گارانتی استعلام فرمایید
- با بخش گارانتی کیسان سرویس تماس بگیرید.
- محصول باید بههمراه تمامی لوازم و متعلقات ارائه شود.
- کالا داخل جعبهی اصلی و سالم مخصوص خود قرار داده شود.
- از محکم و مناسب بودن بستهبندی اطمینان حاصل فرمایید.
- گزینهی پسکرایه را انتخاب کنید؛ هزینه حمل بر عهدهی کیسان سرویس خواهد بود.
- اگر به هر دلیل مجبور شدید هزینه ارسال را خودتان پرداخت کنید، پس از تحویل کالا توسط کیسان سرویس، با واحد حسابداری تماس بگیرید تا هماهنگی لازم برای بازپرداخت انجام شود.
Use of defective or incompatible tools or accessories